Dr. Oz te ajută să slăbești în două săptămâni cât alții în șapte!

dieta dr oz
Luni, 22.Ian.2018 13:05 Diete, Nutritie Lasă un răspuns 1 vizualizari

 

Așa cum ne-a obișnuit, doctorul Oz, una dintre cele mai celebre figuri din televiziune promovează un stil de viață sănătos cu o alimentație echilibrată recomandându-ne totodată să acordăm o atenție sporită în fiecare zi activității fizice.

Emisiunea sa, The Dr. Oz Show care are teme variate axate pe probleme medicale, este cunoscută și apreciată în întreaga lume.

Dr Oz propune un plan alimentar eficient cu efecte rapide de scădere în greutate – între 4 și 15 kilograme în două săptămâni, în funcție de stilul de viață și de metabolismul fiecăruia. Din cauza carențelor alimentare pe care le poate produce, nu este indicat să urmezi acest regim pe o perioadă îndelungată.

Ce reguli presupune această dietă

  • Din categoria alimentelelor nepermise în timpul acestei diete fac parte următoarele: pâine, covrigei, foietaj, prăjuri etc (adică tot ce conține făină de grâu), sucurile, alcool, dulciurile, sosurile (cu alte cuvinte tot ce conține zahăr);
  • Acest regim alimentar presupune și eliminarea lactatelor din alimentație, cu excepția iaurtului grecesc;
  • Între orele 20:00 și 08:00 nu este permis să consumi niciun aliment; ai voie să bei doar apă;
  • Este recomandat ca atunci când te trezești, să-ți formezi obiceiul de a bea un pahar de apă la temperatura camerei în care ai stors în prealabil o jumătate de lămâie;
  • Ulterior, Dr. Oz recomandă să consumi un shake compus din 2 linguri de semințe de in măcinate, 2 linguri pudră de proteine din orez, 60 g fructe de pădure congelate (o jumătate de cană); o jumătate de banană, o cană cu lapte de migdale;
  • În timpul zilei, ai libertatea de a consuma după bunul plac alimente din următoarea listă: Ceai verde, orez brun fiert (dar nu mai mult de jumătate de cană pe zi), grăsimi bune (avocado, ulei extravirgin de măsline), iaurt grecesc (cel mult o cană pe zi), legume cu indice glicemic mic (salată verde, varză, broccoli, zucchini, rucola, spanac, ardei gras și capia, ciuperci, ceapă, anghinare, muguri de bambus, linte, castraveți, vinete, dovlecei ridichi, roșii, andive ș.a.m.d), proteine – o porție de carne de 150 g/zi (pui, curcan sau pește). Dacă se dorește adoptarea unei diete vegană, se poate renunța la consumul de carne, înlocuind-o cu ciuperci sau soia. Sunt permise gustările: humus, 50 g de oleaginoase crude (nuci, alune, semințe) sau fructe.
  • De asemenea, Dr. Oz recomandă ca în timpul dietei să mănânci o supă care să ajute la detoxifierea organismului. Iată care este rețeta supei pe care o recomandă doctorul:

Ingrediente:

3 litri de apă;

2 morcovi tăiați felii;

O ceapă mare tocată mărunt;

O rădăcină de păstârnac;

O rădăcină de pătrunjel;

1 dovlecel tăiat cuburi;

2 căni de verdeață tocată mărunt: pătrunjel, leuștean, frunze de păpădie, câteva frunze de țelină;

4 felii subțiri de ghimbir proaspăt;

O jumătate de cană de varză;

2 căței de usturoi (întregi);

Sare după gust (totuși, în cantitate redusă deoarece sarea contribuie la reținerea apei în organism).

Modul de prepare al supei de detoxifiere

Se pun la fiert toate ingredientele în apă cu sare, iar după ce au fiert bine, se scot din apă. Apoi, supa se strecoară, se lasă la răcit și se păstrează în frigider în recipiente. Conform planului alimentar întocmit de Dr. Oz, se vor consuma 3-4 căni de supă caldă fără legume în fiecare zi.

  • O altă recomandare pe care o face dr. Oz se referă la adminstrarea unor suplimente alimentare bogate în vitamine și minerale. Se vor lua două doze – una dimineața și una seara. De asemenea este indicat ca în prima parte a zilei să iei un supliment probiotic.
  • Oz spune că ar fi bine ca pe parcursul celor două săptămâni să facem zilnic și o baie de detoxifiere – cu apă fierbinte în care adăugăm 2 căni de sare și o cană de bicarbonat de sodiu.
  • Alimentele vor fi gătite sănătos: fierte, la cuptor sau la aburi, fără prăjeli – bineînțeles, iar gustările (fructe) – în cantități mici, servite ca o masă.

Cu dieta recomandată de Dr. Oz vei slăbi eficient și vei avea posibilitatea de a-ți  schimba metabolismul în doar 7 zile, iar celelalte zile care vor urma au rolul de a-ți obișnui organismul cu acest regim alimentar.

Care este secretul acestei diete

Dieta care te scapă de kilogramele nedorite într-un timp foarte scurt și care totodată îți detoxifică organismul are un secret – într-o zi, poți consuma multe calorii (aproximativ 2000), iar organismul tău va primi nutrienții necesari, iar în ziua în care consumi mai puține calorii (cu aproximație 1200), în mod automat, corpul tău va fi nevoit să consume din grăsimile deja existene.

Iată un exemplu de meniu pentru 7 zile:

Prima zi (2000 calorii)

Mic dejun: o felie de paine integrala (prăjită), un ou, 2 felii șuncă de curcan.

Prânz: 2 felii pâine integrală, o bucată de piept de curcan (150 gr), 2 felii de roșie

Gustări: un morcov, o banană sau o portocală medie.

Cina: 100 grame piept de pui,  o ceașcă broccoli, o ceașcă dovlecel

A doua zi (1200 calorii)

Mic dejun: un iaurt mic (simplu), fructe de padure, 15 migdale și o linguriță miere.

Prânz: un ardei gras si 30 grame iaurt grecesc și 150 grame de pui sau curcan

Cina: 100 grame somon, jumatate ceașcă broccoli și un iaurt grecesc (mic)

A treia zi (2000 calorii)

Mic dejun: o felie de pâine integrală, 2 ouă, jumătate ceașcă fructe de pădure

Prânz: spanac și piept de pui sau de curcan(150 grame)

Cina: 30 grame pâine integrală, 80 grame carne de vită (slabă)

Gustări: un fruct mic

A patra zi (1200 calorii)

Mic dejun: 2 ouă

Prânz: legume simple fierte sau la aburi

Cina: 80 grame macrou, jumatate ceașcă de morcov cubulețe, jumătate ceașcă de mazăre

A cincea zi (2000 calorii)

Mic dejun: un ou, o felie de șuncă slabă, un fresh de portocale

Prânz: 150 grame piept de pui (cubulețe), jumătate ceașcă morcovi, un castravete, salată verde, 4 măsline.

Cina: 100 grame pește pangasius, jumătate ceașcă orez brun, jumătate ceașcă mazăre Gustări: o portocală sau un iaurt

Gustări: fructe

A șasea zi (1200 calorii)

Mic dejun: 2 felii șuncă de curcan, o roșie și un castravete.

Prânz: salată din următoarele ingrediente: o ceașcă de spanac, 5 nuci, un castravete tăiat cubulețe și o lingura oțet balsamic.

Cina: un piept de pui (50 grame) servit alături de conopidă.

A șaptea zi (2000 calorii)

Mic dejun: 2 oua, o felie șuncă și un ardei gras.

Prânz: 100 grame piept de pui și o ceașcă dovlecei.

Cina: un piept de pui (50 gr), o felie de roșie, o frunză salată

Gustări: un fruct sau un iaurt.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *