Cu dieta cu grapepfruit slăbești cât dorești

dieta cu grapefruit
Vineri, 02.Feb.2018 15:32 Diete, Nutritie Lasă un răspuns 1 vizualizari

 

Cura de slăbire cu grapefruit te ajută să ajungi la silueta mult visată datorită faptului că respectând programul alimentar întocmit, vei consuma o cantitate considerabilă de betacaroten ceea ce determină reglarea cantității de colesterol din organism.

Unul dintre avantajele majore pe care le are această dietă rezidă în faptul că cei care urmează acest regim, nu au restricții alimentare speciale, astfel că pot consuma orice își doresc.

Pentru a obține rezultatele dorite, perioada indicată pentru această dietă este de 12 zile, cu pauză de două zile, timp în care ar trebui să respectați anumite reguli.

De exemplu, ar fi bine să consumați în fiecare zi apă – cel puțin 8 pahare de 200 ml – pentru a-ți hidrata organismul. Nu trebuie să eliminați niciun aliment din meniul zilnic, așadar mâncați până se instalează senzația de sațietate.

Pentru rezultate pe termen lung, puteți încerca să renunțați la consumul de cafea, legume albe, cartofi, paste făinoase și – bineînțeles dulciuri. Dacă totuși nu puteți să le excludeți de tot din alimentație, ați putea să gustați în porții foarte mici atunci când vă e poftă.

O altă regulă de aur constă în respectarea întocmai a cantității de grapefruit (consumat sub formă de suc sau fruct) care ajută la arderea grăsimilor. Când gătești, poți căli alimentele cu puțin unt.

În ce constă meniul dietei cu grapefruit și morcovi

Mic dejun: o jumătate de grapefruit sau un pahar cu suc preparat proaspăt din acest fruct, 2 ouă.

Gustare: un morcov

Prânz: o jumătate de grapefruit sau un pahar cu suc, o salată (roșii, castraveți, brânză slabă) fără dressing, o bucată de carne de pui la aburi, fiartă sau la cuptor.

Gustare: un morcov

Cina: o jumătate de grapefruit sau un pahar cu suc, carne de pește sau de vită, asezonată cu sote de legume sau salată (sunt permise mai multe combinații –  frunze spanac sau rucola, țelină, avocado).

După cinci zile în care ai respectat acest plan alimentar, poți lua doua zile pauză, iar apoi să reiei cura de slăbire.

Dacă în loc de fruct, alegeți sucul, de preferat ar fi să nu îl îndulciți cu zahăr, ci să folosiți un îndulcitor natural pe bază de sfeclă.

Ce alte alimente sunt permise în timpul dietei cu grapefruit

  • Morcovi
  • Ceapa roșie
  • Ardei (copt sau crud)
  • Broccoli
  • Cereale integrale
  • Paste integrale (o dată pe săptămână în porții mici)
  • Carne slabă (curcan, pui, pește)
  • Salate
  • Brânză slabă (porții mici)

Alimente de evitat:

  • Sosuri (de tomate, maioneză)
  • Ardei iute
  • Murături
  • Ceapa albă
  • Orice tip de aliment care conține zaharuri

 

Diete cu grepfruit este similară regimului alimentar Atkins, cu excepția adaosului de grapefruit înainte de fiecare masă deoarece stimulează digestia. Acest plan alimentar este cunoscut și sub numele de Dieta Hollywood și datează din anii 1930.

Există mai multe versiuni ale acestui regim alimentar construit pe principiul că acest fruct are anumite enzime care determină arderea grăsimilor din organism. Cu ajutorul unui plan alimentar bine stabilit, se poate pierde în greutate până la 10 kilograme.

Această cură de slăbire este asociată în mod eronat cu Clinica Mayo, care a exprimat un aviz negativ în legătură cu dieta cu grepfruit considerând-o periculoasă pentru sănătate deoarece poate produce anumite dezechilibre în organism.

Numărul de calorii pe care trebuie să le consumăm în fiecare zi trebuie să fie limitate la mai puțin de 800 pe zi.

Ce proprietăți are grapefruitul

Grapefruitul are proprietăți benefice pentru organism, iar specialiștii în nutriție recomandă includerea lui în alimentație chiar dacă nu ținem vreo dietă. Acesta are următoarele beneficii:

  • Nu are grăsimi
  • Are un număr redus de calorii și puțin sodiu
  • Grapefruitul de culoare roz contribuie la absorbirea beta-carotenului
  • Este un detoxifiant natural, contribuind la îmbunătățirea funcției ficatului și a sistemului digestiv
  • Are proprietăți antimicrobiene
  • Conține vitamina A, C, folați potasiu, bioflavonoizi, licopen, acid citric și fenolic, fibre, pectină
  • Anticancerigen, antialergic, antioxidant, imunostimulent
  • Scade nivelul de colesterol și tensiunea arterială
  • Bun detoxifiant și stimulent digestiv
  • Are un indice glicemic scăzut ceea ce determină o ardere rapidă a grăsimilor la nivelul metabolismului

Iată o rețetă de shake de grapefruit și mentă pe care o poți consuma pe tot parcursul dietei:

Ingrediente:

  • 1 legătură de mentă proaspătă ;
  • 500 ml apă fiartă;
  • 2 linguri sirop de arțar;
  • 2 grapefruit roșu mari;
  • 1 lămâie verde
  • Cuburi de gheață

 

Puneți menta într-un ceainic peste care turnați apă fiartă, apoi lăsați la infuzat timp de 5 minute. Adăugați siropul de arțar și lăsați să se răcească. Apoi stoarceți grapefruitul și lămâia verde și împărțiți sucul în 4 pahare înalte. Adăugați infuzie de mentă după ce s-a răcit. Se servește cu gheața și cu frunze verzi de mentă.

Sursă foto: http://www.health.com/food/grapefruit-facts


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *