Minus 8 kilograme cu dieta disociată!

cum te ajuta sa slabesti dieta disociata
Marți, 06.Mar.2018 17:19 Diete, Sanatate Lasă un răspuns 1 vizualizari

Principalul avantaj pe care îl au dietele disociate constă în faptul că îți permit să mănânci produse în ce cantitate dorești cu condiția să aparțină unor anumite clase alimentare. Efectele pe care le au asupra organismului sunt de slăbire rapidă în mod eficient, dar și de păstrare a greutății. Dieta disociată a fost adoptată și de către anumite vedete, de exemplu, Monica Anghel a slăbit 8 kilograme în doar 3 săptămâni.

Ce tipuri de diete disociate există

Atunci când dorim să scăpăm rapid de kilogramele nedorite, putem adopta una dintre dietele disociate care există, în funcție de modul în care dorim să disociem alimentele și de zilele în care dorim să urmăm un plan alimentar. Există mai multe feluri de diete disociate printre care se numără:

  • Dieta disociată pe culori – se vor consuma numai alimente care au aceeași culoare
  • Dieta disociată pe mese –
  • Dieta disociată 222 sau 333 – se vor consumă 2 zile sau 3 zile la rând alimente din aceeași clasă;
  • Dieta disociată planificată pe zile. Așadar există dieta disociată de 7 zile, de 5 zile, de 4 zile, de 3 zile și de o zi.

Atenție!Este indicat ca înainte de a urma oricare dintre tipurile de diete prezentate, să consultați un specialist în nutriție, iar în funcție de recomandările sale, să decideți dacă planul alimentar întocmit este potrivit pentru dumneavoastră.

Dieta disociată pe 7 zile

Potrivit acestei diete, ar trebui să consumați în fiecare zi alimente dintr-o singură clasă nutrițională. Acest plan alimentar durează 7 zile și promite rezultate eficiente – veți putea slăbi până la 5 kilograme.

Nu este recomandat să țineți această dietă mai mult de o săptămână, însă o puteți repeta odată la două săptămâni.

Prima zi de dieta – Carne

În această zi, sunt permise doar următoarele alimente: carne de pui și/sau carne roșie.

Este interzis consumul de carne grasă (carne de porc, mezeluri, afumături) deoarece principiile dietei constau în disocierea alimentului proteic de cel lipidic. Carnea va fi preparată prin fierbere, pe grătar sau la cuptor, în niciun caz nu se va prăij pentru a se evita grăsimile. De asemenea, nu se va consuma pâine și nici garnitură. Puteți utiliza sarea și piperul atunci când o gătiți.

Modul de preparare al cărnii va fi – prin fierbere, pe grătar sau la cuptor, în niciun caz prajire.

A doua zi: Legume

Cea de-a doua zi este destinată consumului de legume (fierte, la aburi) sau în stare proaspătă.

Dacă optați pentru o salată, ar trebui să știți că nu aveți voie să utilizați uleiul la prepararea salatei, ci puteți utiliza ca și în ziua precedentă anumite condimente – sarea și piperul.

Excludeți pâinea din planul alimentar și evitați legumele care au un indice glicemic mare cum este cartoful sau fasolea uscată.

A treia zi. Lactate

În această zi, nu puteți consuma decât lactate sub formă de brânză dietetică, iaurt simplu, sana, kefir, lapte. Este recomandat să evitați consumul de cașcaval și de smântână. Bineînțeles că alimentele care fac parte din alte categorii nu sunt permise.

Principiile dietei 333

Ca și în cazul celorlalte diete, numărul de kilograme pe care-l veți da jos este direct proporțional cu surplusul adipos, așadar cu cât aveți mai puține kilograme peste limita greutății normale cu atât procesul de slăbire va fi îngreunat.

Primele trei zile

Potrivit principiilor dietei disociate 333, veți putea slăbi până la 5 kilograme în doar 9 zile. 3 zile consecutive veți avea voie să consumați alimente dintr-o singură grupă. Astfel că în primele trei zile, veți consuma numai preparate din carne gătite la aburi sau fierte condimentate cu verdeață, piper sare și lămâie.

Ultimele trei zile ale dietei 333

  • Lapte proaspăt pasteurizat sau fermentat;
  • Iaurt;
  • Brânză;
  • Albuș de ou.

Alte recomandări de care ar trebui să țineți cont pentru a accelera procesul de slăbire

  • Consumați peste 2 litri de apă pe zi! De altfel, consumul de multe proteine poate duce la suprasolicitarea rinichilor;
  • Carnea nu trebuie prăjită. Pentru a obține efectele scontate, combinația de proteine cu grăsimi (uleiuri) este exclusă;
  • Condimente permise – verdeață (mărar, pătrunjel, leuștean), cimbru, oregano, chimen, piper, sare și lămâie);
  • Legumele și fructele ar trebui să fie consumate în stare proaspătă sau preparate la aburi, la cuptor sau fierte. Respectând zilele destinate consumului, ar trebui ca cel puțin două mese pe zi să conțină fructe și legume proaspete.

Alimente interzise:

  • Smântâna și cașcavalul;
  • Banane;
  • Struguri;
  • Mazăre;
  • Semințe și alte fructe oleaginoase;
  • Fructe confiate;
  • Pepene galben;
  • Cartofi;
  • Pere;

Această dietă urmează întocmai principiile dietei 333, doar că se vor consuma alimente conform planului numai câte 2 zile din fiecare grupă descrisă. Prin urmare, această dietă va dura numai 6 zile.

Sursa foto: Diethics.com


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *