Dieta fulger cu apă caldă. Slăbești până la 5 kilograme pe săptămână

cura de slabire cu apa
Luni, 05.Feb.2018 13:10 Diete, Sanatate Lasă un răspuns 1 vizualizari

Oricine are o problemă cu kilogramele în plus își dorește să slăbească cât mai mult și mai repede, iar – dacă se poate – întregul proces să fie unul cât mai simplu. Și ce poate fi mai simplu decât să bei apă? Dieta cu apă caldă este una dintre cele mai eficiente cure de slăbire, adepții ei susținând că te ajută să pierzi până la 5 kilograme într-o săptămână.

Apa este substanța absolut indispensabilă vieții, însă de foarte multe ori consumul ei este neglijat în curele de slăbire. Dacă fără mâncare poți trăi câteva săptămâni, apa, în schimb, este vitală pentru organism, iar această dietă nu face decât să te ajute să te bucuri de toate efectele sale benefice asupra eliminării toxinelor din corp și scăderii în greutate.

Ce presupune cura de slăbire cu apă caldă?

Deși majoritatea oamenilor cred că este necesar un fel de post negru îndelungat, în care să consumi doar apă caldă, această dietă presupune, de fapt, sporirea consumului de apă și bazarea alimentației pe lichide (supe, sucuri naturale din fructe și legume proaspete etc.).

Așadar, singura regulă a dietei este următoarea: BEA CÂT MAI MULTĂ APĂ!

De asemenea, să nu credeți că ideea curei este să consumați apă fierbinte, ci apă plată la temperatura corpului (36,5˚C – 37˚C) sau apă fiartă și apoi lăsată la răcit până ajunge să rămână doar călduță.

Efectele minunate pe care apa le poate avea asupra organismului

Apa constituie 70% din țesuturile corpului uman. Totodată, ea reprezintă 80% din sânge, 20% din compoziția oaselor, 75% din mușchi și 90% din compoziția creierului. De aceea, dieta cu apă este total compatibilă cu punerea organismului în mișcare în procesul de slăbire, ajutând la activarea metabolismului, împiedicarea depunerilor de grăsime, asigurarea energiei necesare pentru activitățile zilnice și, nu în ultimul rând, la reprimarea poftei de mâncare.

De altfel, este important să știți că atunci când nu bem apă favorizăm îngrășarea, pentru că rinichii noștri nu mai funcționează normal iar o parte din sarcina lor este preluată de ficat.

Acest organ, însă, are rolul de a transforma rezervele de grăsime în energia de care avem nevoie în fiecare zi pentru a ne desfășura activitățile.

Așadar, pentru că ficatul preia funcția rinichilor, acesta începe să devină ineficient în rolul său principal, prelucrând mai puține grăsimi decât ar trebui să o facă în mod normal, iar surplusurile – așa cum este de așteptat – se depun și, evident, ne îngrașă.

În plus, apa este deosebit de benefică și pentru hidratarea organismului și a pielii, ne ajută să avem un tonus muscular mai bun și ne apără de îmbolnăvire.

Ce rezultate se pot obține prin cura de slăbire cu apă?

Există mai multe variante ale acestei diete, toate fiind lăudate pentru rezultatele bune și rapide pe care le pot oferi.

Astfel, cei care au reușit să slăbească cu ajutorul curei cu apă caldă susțin că poți atinge inclusiv obiective precum pierderea a 5 kilograme într-o săptămână și că dieta poate fi ținută chiar și o perioadă mai lungă de timp.

De altfel, în cazul în care doriți să scăpați de un număr și mai mare de kilograme, puteți încerca dieta cu apă fiartă care promite slăbirea a 20 kilograme în 21 de zile.

Exemple de diete cu apă fiartă:

VARIANTA I

Prima săptămână: se fierb seara 0,5 litri de apă, se lasă la răcit la temperatura camerei și se consumă a doua zi dimineața, pe stomacul gol.

A II-a săptămână: se fierbe seara 1 litru de apă, se lasă la răcit la temperatura camerei și se consumă a doua zi dimineața, pe stomacul gol.

A III-a săptămână: se fierb seara 1,5 litri de apă, se lasă la răcit la temperatura camerei și se consumă a doua zi dimineața, pe stomacul gol.

Pe pacursul zilei se mănâncă mâncare obișnuită.

VARIANTA II

Etapa I – durează 15 zile și presupune renunțarea la orice aliment prelucrat industrial (conserve, mâncare de tip fast-food, dulciuri, chipsuri, băuturile acidulate etc.). Pot fi consumate doar mâncăruri gătite în casă din produse proaspete (nu congelate, nu conservate), iar apa se bea astfel:

  • În prima zi se bea, pe stomacul gol, un pahar de apă fiartă și răcită.
  • În următoarele 7 zile se crește gradat numărul paharelor (a doua zi – 2 pahare, a treia zi – 3 pahare etc.).
  • În cea de a 9-a zi se reduc gradat numărul paharelor de apă (ziua a 9-a, bei 7 pahare, a 10-a zi – 6 pahare etc.).

Etapa II – durează 7 zile și presupune renunțarea completă la grăsimi (carne și preparate din carne, brânzeturi și lactate grase, zahăr, pâine albă etc.).

Se poate consuma: germeni de grâu, orez fiert, piure de legume, ciorbă de zarzavaturi, sucuri naturale din fructe sau legume proaspete, salate de crudități, legume la grătar etc.

VARIANTA III

Mic-dejun: se beau 2 căni cu apă înainte de masă.

Prânz: se bea 1 litru de apă înainte de masă, cu înghiţituri mici, timp de 30 de minute.

Cină: se beau 2 căni de apă înainte de cină, nu mai târziu de orele 17-18.

Între mese trebuie, de asemenea, să consumați apă cu înghiţituri mici, astfel încât să ajungeți, în total, la 2,5–3 litri de apă pe zi. Meniurile consumate în această perioadă ar trebui să fie bazate pe supe slabe și ciorbe de legume.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *