Dieta alimentară a grupei B3

Luni, 27.Iul.2015 16:03 Diete, Sanatate Lasă un răspuns 1 vizualizari

Continuăm în acest articol prezentarea dietelor alimentare pentru toţi cei care vor să-şi amelioreze starea de sănătate. Este foarte important să ştim ce să mâncăm, cât şi când.

Cele două faze ale metabolismului nostru:

  • anabolismul şi catabolismul

Prima se ocupă cu procesul de descompunere a alimentelor în substanţele nutritive necesare organismului, cu ajutorul unei susţineri energetice crescute.

Cea de-a doua fază se ocupă cu absorbţia acestor elemente nutritive. Este bine să ştim, şi ceea ce citiţi acum nu aţi găsit nicăieri, şi nici măcar medicii nu ştiu asta, faptul că posibilitatea de a arăta tineri şi sănătoşi depinde de faza anabolică. Desigur, componentele nutritive pe care le consumăm la fiecare masă sunt amestecate. Uneori le combinăm atât de mult şi de o manieră aşa de dezordonată, încât la scurt timp apare ba o durere de veziculă biliară, ba crampe stomacale, ori balonare care ne face să ne simţim indispuşi. De aici se desprinde ideea că, aşa cum spune şi Ştiinţa Spirituală, veche de mii de ani, alimentele consumate trebuie bine mestecate, pentru a se digera mai uşor. Şi mai ales că, aşa cum şi ştiinţa modernă a descoperit, digestia nu se produce în stomac, ci în intestin. Aşa că alimentele care nu sunt mestecate suficient, pentru a fi mărunţite bine, se pot opri undeva pe traiectul intestinal, şi pot sta acolo zile întregi. În acest fel se produce constipaţia. Ca să mai adăugăm la asta, ca o cauză energetică, şi stările noastre psihice, ar fi un tablou complet al felului în care ne alimentăm. Practic, nu mai ştim să mâncăm corect.

Ce alimente trebuie să consumaţi dacă aveţi grupa sanguină B?

NOMADUL – Prototipul B3

Dieta alimentară a grupei B3_2Caracteristica principală a grupei B3 este una care ţine de mişcare. Oricare nativ, din orice zodie, care are grupa B3, se va afla mereu în mişcare, fie fizică, fie de idei, fie intelectuală – ca profesie care solicită mereu mintea. Pentru a putea face faţă acestei mişcări, de mai multe feluri, adică a unei activităţi continue a organismului, individul cu grupa sanguină B3 trebuie să prezinte anumite aspecte. Acestea sunt următoarele:

  • este un om echilibrat
  • dispune de un sistem imunitar puternic
  • tractul digestiv este tolerant
  • este tipul cel mai flexibil în ceea ce priveşte alternanţa felurilor de mâncare
  • la factorii stresanţi răspunde foarte bine prin folosirea creativităţii
  • trebuie să menţină un echilibru între activitatea fizică şi cea mentală.

În multe privinţe indivizii care au grupa B3 se asemănă destul de mult cu cei care au grupa 0, deoarece aici vorbim de metabolism.

Glutenul din grâu, prezent în pâine şi alte alimente, la ambele grupe determină o încetinire a metabolismului, iar asta se observă prin depunerea unor straturi de grăsimi în jurul taliei. Din acest motiv, dacă bolul alimentar nu este suficient digerat, grăsimile se depun relativ uşor.

Alimentele care trebuie evitate deoarece favorizează creşterea în greutate pentru grupa B:

  • porumb
  • grâu
  • linte
  • arahide
  • seminţele de susan

Aceste alimente afectează buna funcţionare a metabolismului ducând la oboseală, retenţie de apă şi hipoglicemie. Deci persoanele care au grupa B şi doresc să slăbească trebuie să evite cu siguranţă grâul şi produsele derivate. Alimente benefice care favorizează scăderea în greutate pentru grupa B:

  • legume verzi
  • carne slabă
  • ficat
  • produse lactate (cu conţinut mic de grăsimi)
  • ouă
  • ceai

O structură performantă şi un organism puternic

Dieta alimentara a grupei B3 3Oamenii care au grupa B sunt în general rezistenţi şi ageri, capabili să reziste la multe dintre cele mai severe boli caracteristice epocii moderne cum ar fi cardiopatiile şi cancerul. Chiar şi atunci când contractează aceste boli, ei le vor supravieţui aproape sigur. Persoanele cu grupa B sunt predispuse mai degrabă la tulburări rare cum ar fi: scleroza multiplă, sindromul de oboseală cronică.

O alimentaţie sănătoasă pentru grupa B trebuie să includă:

  • carne roşie
  • peşte
  • lactate
  • legume şi fructe

Pentru grupa B se recomandă în special evitarea cărnii de pui. Este preferabil să consumi carne roşie mai ales iepure. Carnea de vită sau de curcan poate fi consumată în cantităţi moderate.

Cerealele care trebuie evitate sunt:

  • grâul
  • porumbul şi secara deoarece încetinesc metabolismul şi favorizează retenţia apei, depozitarea grăsimilor şi oboseala.

O alternativă benefică o reprezintă orezul. Legumele (în special cele cu frunze verzi) sunt foarte nutritive şi benefice, din acest motiv se recomandă cât mai des (3-5 porţii pe zi). Eliminaţi complet roşiile din dieta dvs. Personalitatea oamenilor cu grupa B se caracterizează prin echilibru şi armonie. Ei nu se simt înclinaţi spre provocări şi confruntări. Sunt capabili să înţeleagă punctul de vedere al altora, întocmai ca un Nomad care călătoreşte prin mai multe ţinuturi şi învaţă de acolo. Pentru grupa B accentul se pune pe echilibrarea stărilor fiziologice şi emoţionale.

Contele Incappuciato


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *