dehaine.ro

Cum ne putem elibera organismul de toate kilogramele nedorite prin combinaţia c...

Joi, 12.Noi.2015 12:00 Diete, Sanatate Lasă un răspuns 1 vizualizari

Despre diete minune şi moduri de slăbire s-a vorbit foarte mult şi foarte mulţi oameni care au sau au avut probleme cu greutatea au încercat o mulţime de metode de slăbire, iar unii mai încearcă încă. Cei care încă încearcă este clar că nu şi-au găsit un echilibru şi că nu ştiu cum să se alimenteze pentru ca organismul să nu depună mai multe grăsimi decât este necesar.

Cum ne putem elibera organismul de kilogramele nedorite prin combinatia corecta a alimentelor? 2

Multă vreme, în special femeile au fost de părere că pentru a slăbi este nevoie de nişte restricţii drastice în alimentaţie şi au mers pe principiul: “de mâine nu mai mănânc nimic care îngraşă” iar acesta un principiu foarte nesănătos atât la nivel organic cât şi mental! Dar mai mult, acest principiu se naşte dintr-o minte îngrădită de constrângerile sociale şi de propria sa îngrădire spirituală care nu îi va permite niciodată să învingă lupta cu kilogramele celui care are impresia că prin asemenea restricţii va slăbi peste noapte. Faptul că o persoană încearcă iar şi iar să slăbeacă asta înseamnă că singură se complace într-un cerc vicios impus de propriul creier. Atunci când vom realiza că alimentele şi hrana ne sunt prieteni şi vom învăţa să le consumăm astfel încât să nu ne facă rău, acela va fi primul pas către un stil de viaţă mai sănătos.

Cum putem adopta un stil de viaţă sănătos?

Pun această întrebare în acest mod, tocmai pentru că nu despre slăbire este vorba aici, despre lupta aceea cu kilogramele din motive superficiale, ci despre o stare de bine a organismului pe care fiecare avem dreptul să o dobândim.

  • În primul rând trebuie să ne dezicem de orice clişeu culinar cum ar fi că ciocolata îngraşă, că îngheţata îngraşă sau că salata te ajută să slăbeşti.

*De asemenea, multe persoane consideră că mâncarea gătită precum supele cu carne sau tocăniţele îngraşă. Nimic mai fals. Dacă sunt gătite fără prea multe grăsimi şi conform combinaţiilor corecte de alimente, şi mâncarea gătită este excelentă pentru a scăpa de kilogramele în plus, nu trebuie să ne alimentăm numai cu salată, iaurt şi piept de pui la grătar pentru a reuşi să ajungem la greutatea dorită.Cum ne putem elibera organismul de kilogramele nedorite prin combinatia corecta a alimentelor? 3

  • 2. trebuie să ne răspundem la întrebarea: de ce vrem să adoptăm un stil de viaţă sănătos? Răspunsurile vor fi multiple şi personale.
  • 3. trebuie să facem o listă cu ce ne place să mâncăm şi ce nu ne place să mâncăm.

*O altă listă trebuie să conţină alimentele care ştim noi că ne ajutăm să slăbim dar care poate nu ne plac aşa de mult, precum broccoli, conopidă şi varza, iar pe o a treia listă să punem alimentele care ştim că îngraşă sau că ne fac rău precum pizza, carne sau mezeluri prăjite, sucuri acidulate şi prăjituri.

  • 4. trebuie să revizuim lista cu acele alimente care ştim că sunt benefice şi să vedem atât ce putem introduce de acolo în meniul nostru mai des, cât şi ce putem exclude din lista cu acele alimente care ştim că ne fac rău.

*Dacă suntem obişnuiţi să consumăm zilnic sucuri este bine să le înlocuim cu sucuri de fructe naturale sau dacă suntem obişnuiţi să mâncăm zilnic dulciuri putem începe prin a le prepara în casă şi a renunţa la cele din comerţ.

  • 5. trebuie să ne acordăm 10 minute seara înainte de culcare pentru a ne planifica un meniu pentru ziua următoare ţinând cont de preferinţele noastre culinare şi evident de bugetul nostru

Care sunt cele 3 principii după care ne putem organiza un meniu zilnic?

  • Combinaţia corectă a alimentelor pe care am parcurs-o în articolul trecut – carbohidrati+legume şi carne+legume, niciodată carbohidraţi+carne
  • Cantitatea potrivită de mâncare, cantitatea de legume poate să fie dublă cantităţii de carne, însă chiar dacă felul nostru de mâncare conţine mai multă carne decât legume, să avem grijă să fie o porţie medie
  • Să ne placă din punct de vedere vizual mâncarea cât şi la nivelul papilelor gustative – nu este obligatoriu ca mâncarea mai saracă în calorii să fie mai puţin gustoasă sau mai puţin aspectuoasă

Încercaţi să aplicaţi aceste mici principii în meniul dumneavoastră zilnic, iar în câteva săptămâni veţi începe să vedeţi rezultatele… şi nu uitaţi –  organismul nostru se bzează pe echilibrul iar echilibrul este TOTUL!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *