Cum arată meniul alimentar al dietei Rina

cum te ajuta sa slabesti dieta rina
Vineri, 09.Mar.2018 12:51 Diete, Sanatate Lasă un răspuns 1 vizualizari

Dieta Rina se numără printre regimurile alimentare adoptate de mai mulți nutriționiști datorită faptului că este bazată pe un meniu echilibrat realizată de un sportiv din America. De altfel, specialiștii recomandă această cură de slăbire tuturor persoanelor care doresc să adopte un stil alimentar sănătos.

Pentru cine este potrivită această dietă?

Acest regim alimentar este indicat persoanelor care își doresc să-și îmbunătățească activitatea inimii. De asemenea, specialiștii susțin că această dietă nu va avea consecințe negative asupra sănătății, fiind recomandată chiar și persoanelor care se confruntă cu probleme cardiovasculare deoarece are efecte de detoxifiere asupra organismului, pe lângă faptul că elimină excesul de kilograme.

Cum este structurat meniul alimentar al dietei pe zile

Nu ai restricții alimentare în mod deosebit pe parcursul acestui regim care durează 90 de zile, prin urmare, poți mânca aproape orice aliment care face parte din următoarele categorii:

  • Proteine;
  • Amidon;
  • Vitamine;
  • Carbohidrați.

Fiecărei categorii îi este dedicată o zi în care poți realiza orice combinații ale alimentelor corespunzătoare acesteia. Așadar, planul alimentar al dietei Rina se va întocmi astfel:

  1. Ziua de proteine

Ai voie să mănânci:

  • Carne de pasăre – pui sau curcan (piept de pui, frigărui de pui, pulpe de pui etc);
  • Carne de vită;
  • Pește alb;
  • Iaurt;
  • Dovlecei la cuptor cu iaurt;
  • Ardei cu iaurt și brânză;
  • Vânătă coaptă, umplută cu ceapă și brânză (sau cu roșii și brânză);
  • Roșii cu brânză;
  • Ardei umplut cu brânză;
  • Tocăniță de ciuperci cu brânză;
  • Ardei copt cu brânză;
  • Broccoli copt cu brânză;
  • Avocado copt cu brânză;
  • Ciuperci coapte cu unt și brânză cu mucegai;
  • Spanac cu ouă;
  • Omleta cu ardei și ciuperci (fără brânză);
  • Salată verde cu ouă fierte;
  • Macrou în sos tomat;
  • Fructe de mare;
  • Vânătă umplută cu carne tocată la cuptor;
  • Salata cu piept de pui;
  • Piept de pui cu ciuperci;
  • Carne de vită fiartă;
  • Tocăniță de vita (fără cartofi);
  • Friptură de porc;
  • Coaste de porc.

Fără îndoială, una dintre cele mai consistente surse de proteină este carnea care poate fi fiartă sau preparată pe grătar.

Dacă te numeri printre persoanele care nu mănâncă în mod regulat carne, poți opta pentru ouă sau brânză slabă.

  1. Ziua de amidon

Amidonul este o substanță esențială care are rolul de a îmbunătăți starea de sănătate. Pe parcursul acestei zile poți consuma:

  • Fructe;
  • Cartofi;
  • Fasole;
  • Ovăz;
  • Orez la abur cu legume;
  • Ardei copt cu orez;
  • Orez cu spanac;
  • Sushi vegetarian cu orez;
  • Vânătă umplută cu orez și roșii;
  • Risotto cu legume;
  • Dovlecel cu orez;
  • Orez cu spanac;
  • Orez la cuptor;
  • Musaca fără carne;
  • Piure de cartofi;
  • Ardei umplut cu cartofi;
  • Chifteluțe de linte;
  • Supă de linte;
  • Tocăniță de mazăre;
  • Salată verde cu porumb;
  • Salată de năut;
  • Supă de conopidă;
  • Supă cremă de legume;
  • Mix de legume cu sos de soia.
  1. Ziua de carbohidrați

Carbohidrații reprezintă principalii inamici ai scăderii în greutate și pot fi de două tipuri: simpli și complecși. Poți consuma cu moderație:

  • Cartofi dulci;
  • Cereale;
  • Pâine;
  • Dulciuri;
  • Paste;
  • Sucuri;
  • Pizza vegetariană;
  • Spaghete cu sos de roșii;
  • Cușcuș cu ciuperci;
  • Mămăligă (fără brânză);
  • Paste (fără ouă, fără brânză);
  • Croissante;
  • Pâine integrală;
  • Penne cu roșii și măsline;
  • Paste cu sos tomat și ciuperci;
  • Clătite de dovlecei;
  • Ciabatta cu spanac/măsline sau ciuperci;
  • Plăcintă cu spanac;
  • Clătite cu miere sau ciocolată;
  • Tort;
  • Gogoașă;
  • Turtă dulce;
  • Plăcintă cu mere.
  • Waffles;
  • Carrot cake (tort de morcovi).
  1. Ziua de vitamine

Vitaminele sunt o parte importantă a regimului alimentar Rina, așadar este recomandat consumul a cât mai multor fructe și legume pe parcursul dietei pentru a-i furniza organismului aportul de vitamine de care are nevoie. Ce alimente pot fi destinate consumului:

  • Roșii;
  • Castraveți;
  • Gogoșari;
  • Varză;
  • Conopidă;
  • Morcovi;
  • Ceapă;
  • Ridichi;
  • Rodii;
  • Struguri(nu în cantități mari din cauza indicelui glicemic foarte mare);
  • Lămâi;
  • Mere;
  • Pere;
  • Cireșe;
  • Banane;
  • Pepene;
  • Nuci și semințe.

Înainte de a urma această dietă, ar fi indicat să consultați un specialist în nutriție.

Sursă foto: starchinfood.eu


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *